Hae ajankohtaisia artikkeleita

Heleniltä uusi sovellus energiankulutuksen seurantaan - Oma Helen kannustaa fiksumpiin energiavalintoihin

Helen on lanseerannut asiakkailleen uuden Oma Helen -mobiilisovelluksen. Sovelluksen avulla Helen haluaa lisätä asiakkaille läpinäkyvyyttä omaan energiankulutukseensa, jotta he voivat helpommin vaikuttaa siihen. Sovelluksen ensimmäinen versio palvelee Helenin sähkösopimusasiakkaita, mutta käyttöä laajennetaan sovelluksen seuraavissa versioissa.

23.11.2020

Aiheettomia sopimusvahvistuksia lähetetty

Järjestelmävirheen vuoksi on Heleniltä lähetetty sähköpostitse ja kirjeellä aiheettomia sähkösopimuksen sopimusvahvistuksia, joissa saattaa olla virheellinen alkupäivä. Nämä sopimusvahvistukset on lähetetty 21.9.2020 päiväyksellä.

22.09.2020

Helen pidentää maksuaikoja koronaepidemian aikana

Helen haluaa osaltaan auttaa koronavirusepidemian vuoksi vaikeassa tilanteessa olevia kuluttaja- ja pienyritysasiakkaitaan ja on valmis neuvottelemaan sähkölaskujen maksuajasta.

24.03.2020

Katso myös


Helen-lehti

Lue uusin Helen-lehti kätevästi verkossa silloin kun sinulle sopii.


Arjessa

Tarinoita maailman parhaasta kaupunkienergiasta - ja sen koskettamista ihmisistä.


Työmaat ja katkokset

Kehitämme kaukolämmön ja -jäähdytyksen verkkoa jatkuvasti paremmaksi. Tutustu näihin kohteisiin.