Hae ajankohtaisia artikkeleita
Kategoria
- Kaikki kategoriat
- Asiakaspalvelu (52)
- Yritystietoa (19)
- Kaukolämpö (15)
- Energianeuvonta (9)
- Kotitaloussähkö (8)
- Ympäristö (6)
- Yritysmyynti (4)
- Kaukojäähdytys (4)
- Sähköverkko (3)
- Energiantuotanto (3)
- Uudet ratkaisut (1)
- Rekrytointi (1)
- Ilmastoneutraali tulevaisuus (1)
- Arjessa (1)

Heleniltä uusi sovellus energiankulutuksen seurantaan - Oma Helen kannustaa fiksumpiin energiavalintoihin
Helen on lanseerannut asiakkailleen uuden Oma Helen -mobiilisovelluksen. Sovelluksen avulla Helen haluaa lisätä asiakkaille läpinäkyvyyttä omaan energiankulutukseensa, jotta he voivat helpommin vaikuttaa siihen. Sovelluksen ensimmäinen versio palvelee Helenin sähkösopimusasiakkaita, mutta käyttöä laajennetaan sovelluksen seuraavissa versioissa.
23.11.2020

Aiheettomia sopimusvahvistuksia lähetetty
Järjestelmävirheen vuoksi on Heleniltä lähetetty sähköpostitse ja kirjeellä aiheettomia sähkösopimuksen sopimusvahvistuksia, joissa saattaa olla virheellinen alkupäivä. Nämä sopimusvahvistukset on lähetetty 21.9.2020 päiväyksellä.
22.09.2020

Helen pidentää maksuaikoja koronaepidemian aikana
Helen haluaa osaltaan auttaa koronavirusepidemian vuoksi vaikeassa tilanteessa olevia kuluttaja- ja pienyritysasiakkaitaan ja on valmis neuvottelemaan sähkölaskujen maksuajasta.
24.03.2020